Golden Floor
english versionpolish version

Centrum | Airport

mail_iconinfo@goldenfloor.plphone_icon(22) 669-21-19

baner

Faq

W jaki sposób można dokonać płatności za szkolenie?

Po każdym szkoleniu wysyłana jest faktura najpierw na Państwa skrzynkę a następnie po akceptacji pocztą. Wystawiamy faktury przelewowe z dwu tygodniowym terminem płatności.

 

Czy można u Państwa dokonać wstępnej rezerwacji czy jest ona płatna?

Wstępna rezerwacja jest nieodpłatna i niezobowiązująca, natomiast daje gwarancję, iż sala nie zostanie wynajęta innej firmie bez wcześniejszej prośby o potwierdzenie. Dopiero w momencie, kiedy jest stuprocentowa pewność, że szkolenie się odbędzie, wysyłamy fakturę proformę, którą należy opłacić przed szkoleniem.

 

Do kiedy trzeba potwierdzić wstępną rezerwację?

Zwrócimy się do Państwa z prośbą o potwierdzenie wstępnej rezerwacji w przypadku kiedy wszystkie sale będą już zajęte a pojawią się nowe zapytania na te terminy.

 

Czy istnieje możliwość wcześniejszego przesłania materiałów?

Każde z naszych centrów konferencyjnych posiada przestrzenie magazynowe.

 

Godziny otwarcia

Centrum Konferencyjne Golden Floor jest czynne w tygodniu od 7:00 do 20:00, w weekendy zmiennie.

 

Czy istnieje możliwość zorganizowania parkingu dla gości?

W lokalizacja Millennium Plaza (GF Plaza i GF Sky) obok budynku znajduje się kryty parking (4 zł netto/h). Chętnie pomożemy w rezerwacji miejsc.

Kontakt

Dział sprzedaży

(22) 669-21-19
(+48) 507-166-204
(+48) 690-999-711
(+48) 730-080-037
e-mail: info@goldenfloor.pl





Wspieramy fundację Herosi.eu


Golden Floor Wspiera Fundację Herosi



Jesteśmy Partnerem Teatru Powszechnego im. Zygmunta Hübnera


Golden Floor partnerem Teatru Powszechnego



Obiekt rekomendowany przez MojeKonferencje.pl

Zobacz Golden Floor Plaza w serwisie mojekonferencje.pl



Obiekt wyróżniony przez SaleKonferencyjne.pl


Prezentacja Golden Floor w serwisie SaleKonferencyjne.pl